پس از سفر رئیس جمهور به استان گلستان با تزریق اعتباری که صورت گرفت خیلی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۸۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، امروز در دور دوم سفر بیش از ۲۶هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، بیش از ۸هزار و ۷۰۰میلیارد تومان پروژه اقتصادی، تولیدی و صنعتی افتتاح می‌شود.

خیلی از این موارد مطالبات قدیمی مردم استان بوده است ازجمله پروژه علاج‌بخشی خلیج گرگان که یک پروژه مهم اقتصادی، گردشگری و زیست محیطی است که با تزریق اعتبار بیش از ۶۰۰میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور در جزیره آشوراده به بهره‌برداری رسید‌.

تعداد بازدید : 5
 

همچنین پروژه فیبرنوری که اینترنت پایدار، امن و پرسرعت را برای مردم استان فراهم می‌کند با تزریق اعتبار بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان در شهرها و روستاهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

از مطالبات و کارهای بر زمین مانده استان پروژه‌های آب و فاضلاب و حوزه وزارت نیرو و برق رسانی بوده است. در این سفر نزدیک به ۵هزار میلیارد تومان طرح حوزه وزارت نیرو به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین ۴هزار و ۵۰۰میلیارد تومان از راه‌های مختلف روستایی و مسیرهای مواصلاتی به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز بیش از ۳۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اختیار مردم استان گلستان قرار می‌گیرد. 

فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال صنعتی از دستور کارهای مستمر سفرهای استانی آقای رئیس جمهور است، ۱۲۸ واحد صنعتی در این سفر مجدد فعال خواهد شد.

همچنین آقای رئیس جمهور بازدیدی از شهرستان مراغه‌تپه و گنبد خواهند داشت و مسائل این دو شهرستان را پیگیری خواهند کرد.

در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم ۱۵۳نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند و ۳۲۱واحد مسکونی به عزیزان مددجو کمیته امداد اختصاص پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها